02
Nov
10

Urăsc lumea toată

Motivele principale pentru această extremă antisocială sunt situațiile dobitoace în care sunt tras fără să-mi doresc, fără să particip. Toate se sfârșesc cu mine mestecând mâhnit mormane masive de bălegar cât arunc nervos și cu gura plină vina în stânga și-n dreapta până mă plictisesc.

Ce mi-a restârnit ura (asta) recent este un accident la care a participat mașina mea, dar nu și eu. Un jmeker de cartier se urla cu un alt jmeker de cartier în fața blocului meu, unde cam doar Mobilul-Meseria-Mâinii se odihnea, într-o fundătură. După câteva minute de atras atenția vecinilor, se bagă unu în mașina lui și o tulește. Ăstalalt, Vin Diesel, prea iute, prea furios, prea prostovan, se bagă la el în vehicul și-și dorește plecarea. Din nefericire, era cu curu’ spre ieșire și tre’ia să-ntoarcă. O bagă bine și nervos către mașina mea și-și trântește rabla direct în buca dreaptă a rablei mele, cretinu’, apoi pleacă-n urmărire.

Vine o vecină care urmărise incidenul să m-anunțe. Ajunge în fața ușii strigând pe scară „AICEA STĂ NU?” apoi încearcă la ușă. Da. Încearcă la ușă. Era încuiată. Apoi bate. Îi răspund și-mi spune că nu știu cine dracu’  și-o dat în mașina mea, să cobor fuga, și-mi spune numărul mașinii, care era de Timiș și se sfârșea în ANK. Prima mea concluzie, o proastă și-o dat în mine încercând să parcheze. Da’ cică era un tip la volan. Heh.

Cobor și sun la 112. Cică am sunat greșit, tre să sun la rutiere. Sun la rutiere, să vin mâine să dau o declarație. Îi întreb, da’, ce, nu vin să facă poze sau ceva? Nu, de ce-ar veni? Păi eu pot să sparg geamu’ și să dau vina pe ăla, le zic. Cică de ce-aș face asta? Și să nu fac asta. Bine.

Vecinii recomandă să merg la secția de poliție din zonă, să declar accientul. Mi se părea normal, mă urc la volan, plec în căutarea secției. După juma’ de oră de căutări am găsit-o marcată cu un semnuleț cât se poate de mic într-un boschet, practic. Acolo un polițist se juca solitare pe un calculator și asculta muzică populară. I-am prezentat problema și mi-a spus ca n-am ce căuta acolo, ca doar la rutiere se rezolva asta, ca „cine Dracu’ mi-a zis mie să merg acolo, că el vine doar dacă eu și ăla cu care am avut accidentu’ ne punem să ne lom la pumnăreală”. Bine. Mă iau nervos și mă car.

Vine ziua de mâine, merg frumos cu noaptea-n cap la poliție cu mașina, o parchez la un minut de secție, polițistu-mi spune să aduc mașina și să o parchez în fața secției, acolo une este oprirea este interzisă, că el nu’ vine „până la Billa să-mi vadă mie mașina”. Dar e chiar aici, la un minut, după colț. Nu, să i-o aduc în față. Bine.

Îi parchez mașina ilegal, scrie pe declarație și mi-o dă. Cu asta te duci la martor, îi pui numele, CNP-ul și numărul ei de telefon pe foaie. Bine.

Plec, mă culc până dupămasă, aștept până seară să vină vecina acasă. Scriu declarația cu numele dânsei, plec cu foaia la poliție. Ajung acolo, dau de alt polițist, o tipă de vreo 25 de ani. Îi dau declarația completată cum trebuie. Totul bine.

A, nu, stai, nu e. Cică îmi trebuie o declarație separată de la tipă, pe o foaie curată A4. Dar polițistul de mai devreme mi-a zis să pun martorul acolo. Nu, trebuie pus pe o foaie separată. Atunci de ce nu mi-a zis polistul mai devreme. Nu știe. Nu știu nici eu. Bine.

Ies în fața sediului și zic frumos ÎMI BAG PULA. Mă cac lent, frumos și parfumat pe birocrație, legislație și sistem. Mă voi duce să-mi iau aiaiailă foaie care zice că pot să circul cu mașina bușită. Și gata. Futu-i.


2 Responses to “Urăsc lumea toată”


  1. 1 Robert Burcea
    5 January, 2013 at 16:34

    Mi-as baga si eu pula in ea de birocratie dar o am cam mica🙂

  2. 2 Hathor
    14 August, 2013 at 13:30

    Oameni retarzi….


Leave a Reply

