29
Sep
10

Epidemia cunoscuta ca dubstep

     Astăzi vom continua seria de articole care iau naştere din plictiseala generată de aşteptatul în şcoală cu un post despre genul de muzică dubstep. Posibil să fi auzit deja câteva melodii specifice genului şi dacă v-aţi gândit “Ce căcat îi asta şi de ce îmi sângerează urechile?” nu vă îngrijoraţi, este o reacţie normală. Încercaţi doar să scăpaţi cât mai repede de poluarea fonică şi probabil că hemoragia se va opri in curând. Conform site-ului de referate pentru liceu(Wikipedia) dubstep-ul este un gen de muzică electronică “caracterizat prin linii de bas foarte intense repetate cu schimbări rapide de timpi”. Cunoştiinţele despre teoria muzicală sunt destul de limitate dar tradusă, definiţia ar fi cam următoarea: zgomot; avertisment: poate cauza otoragie. Alt lucru dezamăgitor îi că genul ăsta a fost inventat de britanici, faţă de care am avut un respect imens (The Stones, The Clash, Kaiser Chiefs, Mumford and Sons şi multe multe altele) dar ce să-i faci? Şi ei trebuia să dea cu bâta-n baltă la un moment dat.

                

     Dacă un fragment din partitura ritmului de la Plastic Beach a lu’ Gorillaz ar fi comparată cu Van Gogh atunci exemplul de mai sus îi rezultatul mâzgăliturilor unui copil dislexic de 6 ani.

     Alt lucru care mă deranjează ii faptul că dubstep-ul a început să prindă popularitate şi în România, chiar auzind genul acesta şi în locul meu de refugiu şi beţie (Zodiac). Un prieten de-al meu (*cough* Dreamer *cough*) mi-a zis că ar fi bine dacă s-ar populariza în continuare şi “poate avem noroc si baga chestia asta in cluburile din Romania sa nu mai existe house-ul macar”. Oricât de inutil este să înlocuieşti muzica remixată şi repetitivă cu altă muzică remixată şi repetitivă, măcar pe house poţi dansa! Oarecum.  Dacă tipul ăsta de dans vă surâde, vă rog, dansaţi şi în stradă:

     Conform dictionarului britanic, în jargon, dub se referă la o persoană stânjenită, lipsită de îndemânare. Deci dubstep-ul s-ar traduce ca pasul unei persoane lipsită de îndemânare. Hmmm. Sună îndeajuns de precis.

     În concluzie, dubstep-ul este un gen muzical oribil, cu zgomote în loc de sunete şi cu un dans idiot. Dar asta-i doar părerea mea. Cei care apreciează muzica asta şi cred că este o contribuţie importantă muzicii internaţionale pot să se bucure în continuare de ea.


21 Responses to “Epidemia cunoscuta ca dubstep”


  1. 1 Darian
    29 September, 2010 at 19:37

    http://www.youtube.com/watch?v=G8HxLnipbxY&feature=related asta e singurul meu raspuns la post!!!!:D Gaseste ceva urat de spus despre melodia asta unde si USA E SPARTA!!!!!

  2. 2 kaix
    29 September, 2010 at 20:23

    tipu din primu video e un darius mai alb?

  3. 3 Darius
    29 September, 2010 at 20:30

    Well true nu poti implementa muzica asta in club ca nu ai cum sa dansezi pe ea, dar sa mor yo alex dansator mare esti tu si muzica pe care o asculti e very dancy :)), nu mai fii asa hater si invata sa accepti si alta muzica pe care prietenii tai dragi o asculta si o indragesc. PUSI !

  4. 4 Simfonia Robinetelor
    29 September, 2010 at 20:35

    Subscriu la ce a zis Dari(us), pt ca dubstepul este un gen de muzica electro, deci foarte trecator. So,ai rabdare 2-3-4-5 ani si o sa vezi ca o sa apara alte genuri care sa le urasti si mai tare😀

  5. 5 Crispy
    29 September, 2010 at 20:47

    Honestly, i love dubstep am aflat cam acu 3 ani de acest gen in timp ce cautam niste mel drum and bass si am dat peste acest gen,intradevar sunt niste track-uri care pur si simplu iti zguduie creierii.
    Here`s a romanian quote : “Gusturile nu se discuta” fiecare cu damblaua lui :))

    Uite aici o melodie from Nero

    BTW winter is coming,nothing compares with a hot wine in zodiac

  6. 6 Ecou din sacul de gunoi
    29 September, 2010 at 21:09

    @hateri:
    Stiam ca nu o sa va convina ce am scris aici da’ asta-i opinia mea despre genu’ asta. Nu am nimic cu voi, disperati mici :*. Doar cu unele gusturi de-ale voastre.

    @Popa:
    Amin.

  7. 7 Crispy
    29 September, 2010 at 21:15

    hey :)) i aint a hater ,asta e parerea mea de asta sa inventat comentariul :))) pe de o parte ai dreptate ,si dupa cum am zis mai sus fiecare cu gusturile lui , eu am comentat pt ca mia placut articolul and btw disperati mici ?:))) come on nici chear ,i`m 20yrs old ma :)))

  8. 29 September, 2010 at 22:39

    First of all…the guy in the first vid was fucking hilarious :)).E trist ca nu poti sa te adaptezi si tu la un stil de muzica chiar ok.Nu se compara cu alternative,indie sau altele,dar oricum are partile lui bune.Popa is right,peste cativa ani o sa apara si altceva care o sa te faca sa mai scrii un post pe un blog despre cat de mult urasti acel lucru :)).Actually poti implementa muzica asta in “club”.Chiar am fost in Bunker acum cateva luni si au bagat dubstep,toata lumea dansa bine mersi.You can dance to any type of music as long as you go with the beat,and don’t make a dumb youtube video of yourself :)).

  9. 30 September, 2010 at 01:36

    E imposibil sa dansezi pe muzica asta. Are tempo mult prea lent. And you look like you’re a down syndrome patient stuck in a broken time machine. Sunt de-acord cu sacul aici.

  10. 30 September, 2010 at 11:20

    If you knew how to dance to any type of music at all,I’d maybe listen to your opinion.But since that’s not the case this conversation is pointless.

  11. 11 Simfonia Robinetelor
    30 September, 2010 at 11:27

    You’re pointless😀

  12. 12 Ecou din sacul de gunoi
    30 September, 2010 at 13:55

    @Crispy: scuze, nu te-am facut pe tine hater, ma refeream la prietenii mei dificili😛.
    @Poppy: Ii a doua oara cand folosesti argumentul asta. Nu te mai crede regele ringului si doar ca nu vezi pe cineva dansand nu inseamna ca nu stie.

  13. 1 October, 2010 at 21:13

    @Poppy: Nu vad de ce te ataci, chiar nu vorbeam despre tine, era vorba de gen. Oricum, daca tot veni vorba, tu ai la fel de mult antrenament in ale dansului pe cate am eu. Diferenta dintre mine si tine e ca atunci cand eu dansez o fac din declansare. N-am nevoia de-a impresiona pe nimeni. Tu pe de alta parte numai asta faci. Cauti sa fi privit. Eu dansez singur prin casa dimineata pe random shuffle music. Tu n-ai dansa singur. Tu nu dansezi singur. Fuck off.

    Also, continuare la ce-am zis mai devreme, dansul e o forma de exprimare a “ceva”. Pe dubstep nu poti sa exprimi altceva decat “cool-ul”. Vorbeam cu carabusu’ acum cateva zile despre tipul din al doilea video. The fucker can move. Like, e FOARTE impresionant ce face el acolo. Doar ca ala nu e dans si nu va fi niciodata un dans.

  14. 14 Dolog Jr.
    2 October, 2010 at 19:15

    Foarte relevanta discutia. Data viitoare hai sa vorbim de ata dentara, sau cum preferi sa impaturi hartia igienica pentru a te sterge la fund. Este la libertatea fiecaruia de a asculta, manca, fuma (aici v-ati simtit toti) ce doresc. Si sub circumstantele in care trebuie sa participi la o audienta a acestui stil muzical din cauza prietenilor trebuie sa va recunoasteti inainte ca mare parte dintre voi ati luat parte macar odata la “dansul pinguinului”. Ocoliti si voi aceasta tema a conspiratiei dubstep si puneti-va intrebari mai serioase ca…. de ce nu sunte-ti o persoana iubita :)) haterz will hate and will be trolling me.

    P.S: trebuie sa imi iau pastilele. Particip la conversatii pe blog (I need a hug)

  15. 10 October, 2010 at 13:42

    dacă e dreptul fiecăruia de a fuma, a bea, a scuipa coji de seminţe, etc, e dreptul fiecăruia şi de-şi spune părerea într-un spaţiu public, cât şi de a nu scrie corect gramatical în limba română.

  16. 16 Dolog Jr.
    12 October, 2010 at 17:56

    de “spatiu” asi

  17. 17 ionica plugaru
    5 January, 2011 at 17:17

    Decat un blog mai bine scrieti o carte o vindeti si faceti si ceva profit de pe ea. Chiar nu inteleg pt ce cacat ti-ai face un blog pentru a da niste pareri la anumite chestii . Nu ni-s curiosi si daca nu cumva ai observat toate commenturile la posturi si cacaturi is in mare parte contra . Just smoke some weed , relax , si cautati-va altceva mai bun de facut decat un blog . Get a job , faceti bani din ceva, blogul nu aduce fericire aduce numa dureri de cap si amenintari din partea altora.

    P.S. Daca v-ati facut blogul pentru a va face prieteni noi , am impresia ca nu va pasa de prietenii ce-i aveti acuma, si sincer ala e un lucru rau. Da plm io is habarnist , poate ca e cool sa ai un blog, ceva la moda .

  18. 18 Ecou din sacul de gunoi
    7 January, 2011 at 21:47

    @ionica: Daca tot ti se par inutile blogurile, ce rost are sa comentezi la un post dintr-unul? Mai ales daca nu reusesti sa gasesti critica constructiva in capsorul ala “habarnist” al tau.

  19. 19 ionica plugaru
    10 January, 2011 at 19:56

    Mi se par inutile da articolu asta m-o facut curios si simteam ca trebuie sa contribui si io cu ceva . Si totusi care ii scopul acestui blog ? doar asa de curiozitate .

  20. 20 Simfonia Robinetelor
    10 January, 2011 at 20:07

    @ionica: Pana la urma, stim ca prezervativul care nu l-a folosit dragul tau tata cand trebuia avea un scop nobil. La fel si acest blog: Sa faca oamenii ca tine sa nu existe

  21. 19 March, 2011 at 18:10

    Mi-e imi place mult timpul la genul asta de muzica.E tare fain!😀


Leave a Reply

