17
Mar
09

Srsly tagged

Sunt puțin prost dispus și simt nevoia de a distruge ceva frumos. După ce am spart un CD cu filmul Pi deasupra pisicii și după ce aceasta a fugit prin cameră cu schije de CD în ochi lovind obiecte aleatorii, m-am hotărât să fac un test gen “tag” și să-l iau complet în serios. Probabil mă va binedispune. De dragul unei provocări am să-l fac pe primul care-mi pică-n mână.

A
– Available:  Nu
– Age:  20
– Annoyance: Ipocrizia, Internet Explorer
– Allergic: Nimic
– Animal: Pinguinul
– Actor: Edward Norton

B
– Beer:  Timișoreana
– Birthday/Birthplace: 16 Ian / –
– Best Friends:  Sacul, Robinetul, Cărăbușul
– Body Part on opposite sex: Părul de pe cap, cearcănele
– Best feeling in the world: Statul în pat într-o dupămasă de vară
– Blind or Deaf: Blind
– Best weather: Ploaie de vară cu descărcări electrice
– Been in Love: Da
– Been bitched out: Nu
– Been on stage: Da
– Believe in yourself: Da
– Believe in life on other planets: Da
– Believe in miracles: Nu
– Believe in Magic: Nu
– Believe in God: Nu
– Believe in Satan: Nu
– Believe in Santa: Nu
– Believe in Ghosts/spirits:  Nu
– Believe in Evolution: Da

C
– Car:  Peugeot 107
– Candy: Da
– Color:  Verde
– Cried in school: Da
– Chocolate/Vanilla: Vanilie
– Chinese/Mexican: Chinezi
– Cake or pie: Plăcintă
– Countries to visit: Elveția

D
– Day or Night: Noaptea
– Dream vehicle:  Peugeot 107
– Danced: Da
– Dance in the rain: Nu
– Dance in the middle of the street: Nu
– Do the splits: Nu

E
– Eggs: Ouă Ochi
– Eyes: Căprui
– Everyone has: Piele
– Ever failed a class: Nu

F
– First crush: Grădiniță
– Full name: Meseria “Dexemplu” Mâinii
– First thoughts waking up: “Futui”
– Food: Limbă de vacă la cuptor

G
– Greatest Fear: Orbirea
– Giver or taker: De obicei iau. Uneori dau.
– Goals:  Faimă  prin intelect
– Gum: Airwaves Blue
– Get along with your parents: Așa și așa
– Good luck charms:  Nu am

H
– Hair Colour: Brunet
– Height: 187 cm
– Happy:  Ok, ce?
– Holidays: Vacanța de vară
– How do you want to die: Repede
– Health freak: Nu
– Hate:  Nimeni

I
(In guys/girls)
– Eye colour: Indiferent
– Hair Color: Indiferent
– Height: Indiferent
– Clothing Style: Indiferent
– Characteristics: Indiferent
– Ice Cream: Curaçao
– Instrument: Tobe

J
– Jewelry: Ceas
– Job: Contribuitor la o revistă de gaming

K
– Kids: Nu am
– Kickboxing or karate: Karate
– Keep a journal: Nu

L
– Longest Car Ride: Peste 20 de ore
– Love:  Da
– Letter:  V
– Laughed so hard you cried: Da
– Love at first sight: Da

M
– Milk flavour: Lapte
– Movie: Cloverfield
– Mooned anyone: Da
– Marriage:  Nu știu
– Motion sickness: Nu
– McD’s or KFC: McDonald’s

N
– Number of Siblings: Nu am
– Number of Piercings: Nu am
– Number:  3

O
– Overused Phrases: “What the flying fuck”
– One wish: Pace pentru mine
– One phobia: Electricitate

P
– Place you’d like to live:  Caraibe
– Pepsi/Coke:  Coca Cola

Q
– Quail: Da
– Questionnaires: Da

R
– Reason to cry: Ai citit până aici
– Reality T.V.: Nu am
– Radio Station: Radio Guerrila
– Roll your tongue in a circle:  Da

S
– Song: Travka – Nimic de pe frontul de est 2
– Shoe size: 43-44
– Sushi: N-am încercat
– Skipped school: Da
– Slept outside: Da
– Seen a dead body: Da
– Smoked: Da
– Skinny dipped: Da
– Shower daily: Nu
– Sing well: Așa și așa
– In the shower:  Da
– Swear: Da
– Stuffed Animals: Nu am
– Single/Group dates: Grup
– Strawberries/Blueberries: Nicicare
– Scientists need to invent: Liniște

T
– Time for bed: Noaptea târziu
– Thunderstorms: Sublime
– Touch your tongue to your nose: Nu

U
– Unpredictable: Așa și așa
– Under the influence: Da
– Understanding: De obicei

V
– Vegetable you hate: Nu am
– Vegetable you love: Spanac
– Vacation spot: Caraibe

W
– Weakness: Irascibil
– When you grow up: Am să îmbătrânesc.
– Which one of your friends acts the most like you: Sacul. Indubitabil.
– Who makes you laugh the most: Sacul. Indubitabil.
– Worst feeling: Stresul
– Wanted to be a model: Nu
– Where do we go when we die: Nu știu
– Worst weather:  Ninsoarea
– Walk with a book on your head: Da

X
– X-Rays: Da.

Y
-Year it is now: 2009
-Yellow: Nu

Z
– Zoo animal: Pinguin
– Zodiac sign: Capricorn

Heh, a ieșit de căcat. Chiar ma simt mai bine.

Originalul. Dacă al meu e amuzant, ăsta vă va opri respirația.


0 Responses to “Srsly tagged”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

